Bloggarkiv

mandag 24. oktober 2016

Oppgåve 7 Fagformidling Del I


Oppgåve 7

Formidling via blogg er ei deloppgåve i Digital Mediedesign. I denne oppgåva skal me vise korleis ein ved hjelp av Photoshop CC  kan jobbe med masker for å oppnå eit nytt fotografisk uttrykk.

Portrettet av denne jenta skal eg sett inn i ein ny bakgrunn og derved skape eit nytt uttrykk.





Etter å ha redigert mitt bilde av skyer i Lightroom opnar eg det opp i Photoshop. Så opnar eg opp bilde av jenta i Photoshop. For å lage ei maske for å fjerne bakgrunn brukar eg verktøyet lasso tool
                                                   


og teiknar eit grovt omriss, held meg innanfor skuldrar og hår. Deretter trykker eg på selekt and mask og får opp eit nytt dialogboks der ein i venstre kant får opp disse "brushes" og i høgre kant får opp visning alternativ der ein skal arbeide med.

   

Ved bruk av den øverste penselen, måler ein inn håret til jenta utan å få med bakgrunnen. Etter ein "ser" ved hjelp av Transparency slideren at ein får med seg alt, kan ein bruke den andre penselen til å fylle inn der det har blitt gjenomsiktig. Resultatet blir tilslutt slik




Detter drar ein bilde opp på valgt bakgrunnsbilde utan å sleppe bilde for så å dra ned igjen.



Hold skift nede og skaler til ynskja storleik.



Det ferdige bilde.















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar